Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties1

Column | Patiëntje pesten

Jerry Baas
Een week of twee geleden kwam ik op onaangename manier in aanvaring met mijn vrouw. Dat gebeurt wel eens vaker, maar deze keer was het nogal publiekelijk; ze reageerde namelijk op één van mijn LinkedIn posts waarin ik een patiënt die een hele lelijke één sterren review over de praktijk had geschreven, van repliek diende. Wij hadden tot dan toe deze patiënt altijd uitstekend geholpen, maar de man ging vreselijk tekeer op Google reviews omdat hij ons in de lunchpauze telefonisch niet had kunnen bereiken.
Premium

Wilt u dit artikel lezen?


    Al abonnee? Log dan in

    Dit artikel is verschenen in TandartsPraktijk nr. 2, 2023.

    1 REACTIE

    1. Beste collega Baas, wat een aardig stukje. Als je al boven gemiddeld bereikbaar bent dan doe je het al heel goed. Als mijn vrouw dit bij mij zou doen dan zouden we nu de echtscheiding papieren gaan invullen. Complimenten dat u het zo sportief oppakt.

    Geef uw reactie

    Om te kunnen reageren moet u ingelogd zijn. Heeft u nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.